‘Fizika ljubavi’, kritika Vincenza Schettinija: društveni mediji rastu

Profesor Vincenzo Schettini, poznat na društvenim mrežama sa stranicom ‘The physics we like’, u drugoj je večeri Rai2 debitirao na televiziji s ‘The physics of love’, zabilježivši odličnu gledanost. No, nije se svima svidio novi izgled profesorice te su stigle kritike TvBloga. Prema specijaliziranoj stranici, zapravo, znanstveni komunikator koji je eksplodirao na društvenim mrežama nije uvjerljiv u svom prvom televizijskom programu: program predstavlja malo sadržaja fizike i “kada učitelj pokaže neke pokuse, to neizbježno vodi do motivacijskih govora dostojnih Instagrama kolut”. I ne samo to: “Naš – piše TvBlog – žestoko gestikulira pred kamerama i pokazuje dikciju koja je previše pod utjecajem njegovog barijskog podrijetla, pa makar bili i na Telenorbi”.

Profesor Schettini objavljuje izvadak recenzije na svojim društvenim profilima i pita: “Recite mi svoje mišljenje. Jesu li naglasak i geste toliko dosadni?”. Njegove pristaše ustaju, a među njima ima i nekih VIP osoba, poput Flore Canto (“vaša se dikcija ne može dirati”) i Anne Pettinelli koja piše: “Dobro došli u svijet TV kritičara. Beskoristan otrov s obzirom na dobivene rezultate. Napravite ih pričaj moj prijatelju”. Kasnovečernji program je, naime, postigao odličnu gledanost. Samo prva epizoda zabilježila je 600.000 gledatelja i udio od 7,3%, nadmašivši povijesne programe u segmentu.

Društveni protest zbog kritika naveo je autora teksta na TvBlogu da pojasni svoje riječi: “Dolje potpisani, odgojen na kruhu i Telenorbi, jednostavno je htio ukazati na problem proksemičnosti u pretjeranoj gestikulaciji i dikciji voditelja, a trebao je izraziti sebe bolje i zbog toga se spontano ispričava čitatelju i profesoru.” No, dodaje, “profesora valja podsjetiti da su na ovim stranicama bačeni u smeće ljudi s puno sadržajnijim životopisom od njegova”, bez objavljivanja izvatka recenzije “dajući ga svojim pratiteljima, uz mogućnost praćenja imena”. i prezime autora“. “Možda je profesor bio u dobroj namjeri, ali tko god poziva Big Mamu da osudi bullying, trebao bi imati na umu te aspekte”, zaključuje autor članka.