Sand Land za PC i konzole, recenzija

Sand Land je akcijska igra uloga inspirirana mangom pokojnog Akire Toriyame, autora Zmajeve kugle. Objavljena u jednom svesku 2000. godine i nedavno prevedena u crtani film, Sand Land uvelike se razlikuje od ostalih Maesrtroovih djela, ali u isto vrijeme rekreira klasičnu atmosferu borbene mange, pokazujući se izvrsnim materijalom za prevođenje u video igru. Razvio ga je ILCA, a objavio Bandai Namco, naslov počinje kao klasični RPG s prilično klasičnom mehanikom, ali ubrzo otkriva svoju glavnu dušu, odnosno vožnju bizarnih vozila i njihovu prilagodbu.

Jedan od najzahvalnijih aspekata Sand Landa je upravo briga o mogućnosti prilagođavanja vozila. Igrač može graditi i modificirati vlastita vozila u garaži, koristeći materijale prikupljene tijekom avanture. Ovaj aspekt, međutim, ometa sustav prikupljanja materijala koji može značajno usporiti tempo igre, do te mjere da bude frustrirajuće kada se zaplet zamrzne čekajući da igrač izgradi određeno vozilo.

Borbeni sustav neprimjetno je integriran u svijet igre, omogućujući vam da se sukobite s neprijateljima iz daljine ili da ih potpuno zaobiđete. Međutim, jednostavnost borbe i nedostatak značajnih izazova čine je manje privlačnom nego što bi se moglo očekivati. Igra također pokušava promijeniti mehaniku povremenim uvođenjem dijelova platforme ili bijega iz pustinje, ali te sekvence imaju pomalo prisilan i predvidljiv dojam.

Unatoč tim problemima, glumačka postava dobro razvijenih likova i priča usmjerena na ekološka pitanja nude trenutke istinske zabave. Tehnički, unatoč tome što se ne bavi posebno složenim scenarijima (cijela prva polovica igre je smještena u pustinji), Sand Land je savršena reprodukcija animea i osvaja atraktivnim dizajnom i izvrsnim animacijama, kao i dobrom sinkronizacijom (u Engleski). Pravi problem igre je nedostatak homogenosti u situacijama koje nudi, popraćen zastarjelom mehanikom: jednom kada se ta prepreka prevlada, još uvijek se nalazimo suočeni sa zabavnim staromodnim RPG-om, koji neće prestati oduševiti obožavatelje Toriyame.

Format: PS5 (testirana verzija), PS4, Xbox Series X|S, PC izdavač: Bandai Namco Developer: CA Glasanje: 7/10