Dragon’s Dogma 2, recenzija

Capcomova Dragon’s Dogma 2 predstavlja prekretnicu u pejzažu akcijskih igranja uloga, iskustvo koje se ističe svojom ambicijom i sposobnošću da uroni igrače u svijet pun avanture i otkrića. Ovaj nastavak, dugo iščekivan nakon originala (izdan 2012. na PS3 i Xbox 360), nastavlja tradiciju igre koja, unatoč dubokoj ukorijenjenosti u zapadnjačku fantasy, ponosno pokazuje svoje japansko podrijetlo i pristup tipičan za JRPG.

Sloboda je u središtu recepta za Dragon’s Dogma 2, naslov koji dovodi u pitanje konvencije žanra otvorenog svijeta uz određeni stupanj autonomije u igranju koji svako iskustvo čini jedinstvenim i duboko osobnim. Narativ počinje s igračem kao Arisenom, odabranikom kojem je suđeno da se suoči sa zmajem koji mu je ukrao srce. Sposobnost prizivanja pijuna bilo koje vrste za dovođenje u bitku kao pomoć u ovom pothvatu uvodi zanimljivu dinamiku igranja, iako se odnos s tim privremenim saveznicima ponekad može činiti bezličnim zbog njihove sklonosti ponavljanju istih rečenica.

Radnja Dragon’s Dogme 2 odvija se kroz putovanje koje je jednako istraživanje nepreglednih krajolika koliko i putovanje osobnog rasta i osnaživanja karaktera. Iako narativ možda nije glavni pokretač interesa igrača, okolina igre je ta koja plijeni pozornost, s ogromnom kartom punom tajni, blaga i izazova. Ciklus dan-noć dodaje dodatni sloj dubine, čineći noćna istraživanja fascinantnom i opasnom avanturom. Prilagodba je još jedna jaka strana igre, s uređivačem likova koji omogućuje gotovo neograničenu razinu detalja, kako za Arisena tako i za njegove pijune. Ovaj fokus na prilagodbu također se proteže na sustav borbe, gdje zvanja nude različite stilove igre i strategije, potičući eksperimentiranje i prilagodbu.

Ipak, ne blista sve u Dragon’s Dogmi 2 jednako. Tehnički problemi, poput zamućenja kretanja i ponekad nedostatka umjetne inteligencije, zajedno s narativom koji se ponekad može činiti predvidljivim, aspekti su koji umanjuju cjelokupno iskustvo. Osim toga, sustav misije može biti i impresivan i frustrirajući, ovisno o situaciji. Unatoč ovim nesavršenostima, Dragon’s Dogma 2 etablira se kao glavni naslov u RPG žanru, nudeći detaljan i dobro dizajniran svijet koji poziva na istraživanje i avanturu. Obećanje velikih avantura je ispunjeno, a igrači voljni u potpunosti uroniti u ovaj svemir pronaći će bogato i korisno iskustvo.

Format: PS5 (testirana verzija), Xbox Series X|S, PC izdavač: Capcom Developer: Capcom Glasanje: 8/10