Recenzija filma: U ‘The Idea of ​​You’, boy band je središnja pozornica, ali Anne Hathaway krade šou

U toplom šarmantnom rom-comu “The Idea of ​​You”, Anne Hathaway glumi 40-godišnju razvedenicu i vlasnicu umjetničke galerije Silver Lake koja, nakon što je odvela svoju kćer tinejdžericu na Coachellu, ulazi u ljubavnu vezu s 24-godišnjakom srcolomac u boy bendu August Moon Prvi put se susreću nakon što ona zamijeni njegovu prikolicu za kupaonicu.

Postoji nekoliko stotina stvari u vezi s ovom premisom koje bi mogle biti nategnute, uključujući izglede da ćete pronaći ljubav bilo gdje u blizini porta johns glazbenog festivala. Ali jedna od njih nije da bi mlada zvijezda poput Hayesa Campbella (Nicholas Galitzine) pala na samohranu mamu poput Solène (Hathaway).

Solène je elegantna, nije impresionirana Hayesovom slavnom osobom i ima toliko savršene šiške da izgledaju genetski modificirane. I što je najvažnije, ona je Anne Hathaway. U dinamici snage “The Idea of ​​You”, Hayes je možda izmišljena pop zvijezda, ali Hathaway je vrlo stvarna filmska zvijezda. I ne zaboravljate to ni na trenutak u lagano privlačnom prikazu glumice Michaela Showaltera u njezinom najboljem izdanju.

“The Idea of ​​You”, koji debitira u četvrtak na Prime Videou, pun je svih vrsta kontradikcija koje mogu učiniti rom-com uspješnim. Vrlo glamurozna, megavatski nasmijana Hathaway glumi prizemljenog nitkova. Veterana showbiznisa u filmu glumi Galitzine, manje poznati, ali nadolazeći britanski glumac čija je izvedba u filmu prilično autentična. Iako je cijeli scenarij nedvojbeno sjajna holivudska bajka visokog koncepta, Showalter mu daje dovoljno teksture da “The Idea of ​​You” ispadne prirodnije i iskrenije nego što biste očekivali.

Jedina stvar koja stvarno treba imati savršenog smisla u filmu kao što je “The Idea of ​​You” je kemija. Film, čiji su autori Showalter i Jennifer Westfeldt iz bestselera Robinne Lee, oduzima vrijeme u ranim scenama između Solène i Hayesa — prvo na Coachelli, zatim kad on navrati u njezinu galeriju — dopuštajući da se njihov odnos izgradi uvjerljivo i dajući svakom glumcu obilje vremena tinjati.

Nakon što u “The Idea of ​​You” dođu sparni susreti u hotelskoj sobi, film vas je, ako nije odveo, onda vas je barem uputio na europsko putovanje seksa i posluge u sobu. U isto vrijeme, ostaje vjeran svojoj središnjoj misiji slavljenja sredovječne žene. Veza će na kraju izazvati buru na društvenim mrežama, ali glavna točka pritiska je može li Solène ostati uz Hayesa nakon što ju je njezin bivši suprug (Reid Scott) prevario. Ovo je bajka kakvu zaslužuje.

Dok Showalter (“The Big Sick”) već dugo pokazuje veliki dar za žongliranje komedijom i dramom odjednom, “The Idea of ​​You” više se oslanja na romansu ispunjenja želja. To može ostaviti manje za održavanje filma, koji je značajno kastrirao neke od stvari koje su odlikovale knjigu.

Romansa svibanj-prosinac je malo smanjena. U knjizi pjevačica ima 20 godina. S obzirom na to da Galitzine ima 29 godina, a 41-godišnja Hathaway nije ničija predodžba o prošlosti, ovo je više poput veze od srpnja do rujna. U knjizi, kći (Ella Rubin) velika je obožavateljica pop pjevačice, što dodatno dovodi do neugodnosti, ali u filmu je August Moon za nju “tako da je 7. razred”.

Zasigurno postoje zanimljivija i smješnija mjesta na koja je “The Idea of ​​You” mogla otići. Ali Hathaway i Galitzine dovoljno su dobar spoj da se, na nekoliko sati, lako zaboravi.

No, što je najuvjerljivije u “The Idea of ​​You”? kolovoški mjesec. Film tako dobro opisuje izgled i zvuk boy bendova jer je otišao ravno do izvora. Izvorne pjesme u filmu napisali su Savan Kotecha i Carl Falk, producenti i tekstopisci, između ostalih pop hitova, “What Makes You Beautiful”, debitantskog singla One Direction.

Ta će veza vjerojatno samo pojačati osjećaj da je “The Idea of ​​You” vrlo skoro “The Idea of ​​Harry Styles”. Stvoritelji filma distancirali su film od bilo kakvih sličnosti iz stvarnog života, ali jedno je sigurno: uz August Moon nakon 4(zvjezdica)Town of “Turning Red” (čije su pjesme napisali Billie Eilish i Finneas O’Connell ), mi. žive u zlatnom dobu izmišljenog boy benda.

Film “The Ideo of You”, izdanje studija Amazon MGM, dobio je ocjenu R od strane Motion Picture Association za određeni jezik i seksualni sadržaj. Trajanje: 115 minuta. Dvije i pol zvjezdice od četiri.