Recenzija filma: John Cena nasmijava u osrednjoj komediji ‘Ricky Stanicky’

Vaša tolerancija prema novoj komediji Petera Farrellyja “Ricky Stanicky” može se svesti na to mislite li ili ne da je ideja slučajnog oponašanja određenog seksualnog čina smiješna. Koncept je od malog značaja za radnju. To je nešto što nekoliko potencijalnih klijenata primjećuje da zakopčani čelnik financijske tvrtke (William H. Macy) radi kada drži govore. Odlučuju da je to razlog zašto on ne može sklopiti posao, dajući mu ime koje se ponavlja toliko puta da bi to mogla biti nova igra opijanja. Film misli da je ovo samo zlato komedije. I ti bi mogao.

“Ricky Stanicky” (trebalo bi se rimovati) je ime koje su na brzinu odabrala tri dječaka u pubertetskoj dobi koji su slučajno zapalili kuću. Nisu namjeravali podmetnuti požar, samo su htjeli zapaliti pseću kakicu na pragu kuće koja nije davala slatkiše za Noć vještica. Kad vatra izmakne kontroli, za sobom ostavljaju jaknu na kojoj je upisano lažno ime: Ricky Stanicky. On postaje njihov imaginarni četvrti prijatelj i zauvijek pada čak iu odrasloj dobi (u kojoj ih glume Zac Efron, Andrew Santino i Jermaine Fowler). Ali njihova je kuća alibija u opasnosti da se uruši kada sumnjičavi partneri i jedna dosadna svekrva zahtijevaju da se nedostižni Ricky materijalizira. Dakle, dečki odlučuju angažirati ispranog slavnog impresionista iz Atlantic Cityja koji se zove “Rock Hard” Rod (John Cena) da glumi Rickyja na jedan dan.

Ova ideja nije potekla od Farrellyja, koji je, naravno, sa svojim bratom definirao trenutak u širokoj komediji 1990-ih filmovima poput “Glupi i Dumber”, “Kingpin” i “There’s Something About Mary”. Senzibilitet je uvijek bio više nego malo djetinjast – ali učinjen tako radosno i s takvom nesramežljivom predanošću da je bilo teško ne nasmijati se uz ludorije. Neke od njihovih komedija loše su ostarjele, sudbina koja nije svojstvena samo njima, ali opet, bile su od trenutka koji je davno prošao (bile su poput mlađeg, slađeg brata i sestre fratarskog mentaliteta ranih stvari).

I nažalost, “Ricky Stanicky” djeluje kao jedna od onih manjih 2000 komedija koje su toliko željele biti “Ima nešto o Mary”. Ima određenu dozu smisla kada uzmete u obzir da scenarij kruži Hollywoodom već 15-ak godina. U jednom trenutku, James Franco je dodijeljen naslovnoj ulozi. Nekoliko godina kasnije, to će biti Jim Carrey. Ovo razvojno putovanje jedan je od razloga zašto postoji šest zaslužnih scenarista za verziju koja je konačno napravljena (Jeff Bushell i Brian Jarvis i James Lee Freeman i Peter Farrelly i Pete Jones i Mike Cerrone). Nemoguće je reći gdje je (pretpostavljam) dobro završilo, a loše se počelo prikradati, ali tri ampersanda rijetko su dobar znak u špici.

Ima tragove Farrellyjeve vreve – malo s psom i patkom, malo slučajnog drogiranja, komičnog obrezivanja i pop pjesama u vrijednosti od cijelog albuma prerađenih da budu o masturbaciji – ali malo šarma. Je li to možda komedija koja je trebala biti snimljena kad je napisana? Je li bio osuđen na ponovno oživljavanje za publiku 2024?

Jedan od problema je što je snimljen sa svom umješnošću reklame za jogurt. Sve izgleda kao set. Svi izgledaju kao glumci. Žene su sve na površini. Ništa se ne čini ni izdaleka stvarnim, čak ni zasljepljujuće jarko osvjetljenje.

Jedna svijetla točka je Cena, koji je dosta dobar. Poput svog lika, koji ide iznad i dalje kako bi vješto glumio Rickyja Stanickyja, Cena se stvarno i istinski obvezuje i donosi neku vrstu neočekivane dubine i patosa u Rock Hard Rod. Već je naprezao svoje komičarske mišiće i trebao bi opet, uskoro. Je li dovoljno za spremanje filma? Nije za mene.

“Ricky Stanicky”, izdanje studija MGM/Amazon koje se emitira na Prime Video Thursday, dobilo je ocjenu R od strane Motion Picture Association za “jezik u cijelosti, malo sadržaja droge i seksualnog materijala”. Trajanje: 112 minuta. Jedna i pol zvjezdica od četiri.