Glazbena recenzija: SEVENTEEN ’17 Is Right Here’ studija je njihove impresivne evolucije

K-pop boy bend SEVENTEEN kreće u samouvjerenu odraslu dob sa svojim najnovijim kompilacijskim albumom, “17 Is Right Here”.

Nakon fantastične 2023. godine, u kojoj su završili kao jedni od najprodavanijih izvođača godine sa svojim EP-om “FML”, 13 članova nije ostalo na lovorikama. Umjesto toga, odlučili su prirediti Božić u travnju za svoje obožavatelje, budući da je nova ploča kompletan glazbeni dar od 32 pjesme, koji uključuje sve njihove singlove na korejskom jeziku od debija do 2024. (na CD-u 2), uz korejske verzije sve njihove singlove na japanskom jeziku, uz četiri nove pjesme (na CD-u 1). To je studija o njihovoj evoluciji od pomalo bučnog, tihog zvuka do dobro osmišljene vibre hladnjaka.

Čak i prema standardima K-popa – gdje bendovi objavljuju EP-ove i singlove na pokretnoj vrpci kako bi ostali relevantni i usrećili svoje vrlo vjerne fanove – ovo je podvig vrijedan divljenja. Šest mjeseci nakon njihovog posljednjeg EP-a “Seventeen Heaven,” dečki su s guštom krenuli u studio za snimanje, stvarajući šarmantnu ponudu s manje uznemirenih nota i više zaraznih hookova.

Singl “MAESTRO” ujedinjuje sve njihove talente pod jednom zastavom — razigranim RiB melodija isprepletena s privlačnim EDM hookom — savršena inkapsulacija prošlog zvuka benda sa sadašnjim sklonostima. “LALALI” u izvedbi hip-hop tima SEVENTEEN je bubnjarski moderni elektro isprekidan slavenskim turbo-folk motivom. “Spell” pozdravlja očaravajuće glatko RiB ritam uparen sa seksi 808. Četvrti novi singl, “Cheers to Youth,” predstavlja vokalni tim grupe, himnu koja se lako sluša naglašenu slavljeničkim basom i trubama.

Djeluju li prerade japanskih pjesama? Da, jesu. “ZOVI ZOVI ZOVI!” potpuno je dinamična električna gitara s popustljivim basom, “Fallin’ Flower” ima dobru elektro pjesmu s korejskim žičanim instrumentom koji svira u pozadini, a “Power of Love” je vesela sintetička iz 80-ih napravljena da funkcionira kao soundtrack za moderni rom com.

Što se tiče CD-a 2, tih dvadeset pjesama — plus instrumentalna verzija “Adore U” — uglavnom je za hardcore obožavatelje, koji žive, dišu i vole te singlove raspršene kroz gotovo desetljeće. Kako je popis pjesama organiziran, može se čuti njihov evoluciju, od nekih generičkih singlova prošlih godina do nedavno samouvjerenih “HOT”, “_World” i “Super”.

“17 Is Right Here”, ali to više nije škripavi 17.